ورود به سایت

ثبت نام در سایت

Registration confirmation will be e-mailed to you.

فراموشی رمز

دو × سه =

بستن
بستن

چگونه در اتومبیل نرمش کنیم؟

چگونه در اتومبیل نرمش کنیم؟

آموزش انجام تمرینات ورزشی در اتومبیل

زمانی که در ترافیک گیر کرده اید اجازه ندهید بدنتان در این مدت به سمت تخته سنگی برود(سفت شود).

چند تمرین ساده ورزش  وجود دارد که می توانید زمانیکه در صندلی راننده نشسته اید این ورزش هارا انجام دهید.

مطالب مرتبط


گام 1 - مراحل انجام تمرینات

مراحل انجام تمرینات

1-برای جلوگیری از رشد غبغب، چانه خود را باز کنید.

این تمرین ورزش ساده به شما نیاز دارد که چانه خود را کمی بلند کنید. دهانتان را باز کنید و دهانتان را ببندید. این را ۵ بار تکرار کنید.

مراحل انجام تمرینات

2-گردن خود را با این کشش ساده انعطاف‌پذیر نگه دارید.

در این ورزش سر خود را به آرامی به شانه چپ خود بچرخانید, اما مستقیم به جاده نگاه کنید.

فقط تا آنجا که احساس راحتی می‌کند, گردنتان را بکشید. سر خود را به آرامی به مرکز برگردانید و سمت راست را تکرار کنید.

مراحل انجام تمرینات

3-صاف بنشینید و به ستون فقرات خود کمک کنید تا آسیب نبینند.

راست در صندلی خود بنشینید. شکم خود را به داخل  بکشید و بیش از ۵ ثانیه آن را نگه دارید.

نفس بکشید و ماهیچه‌های شکم را آزاد کنید. پنج بار این عمل را تکرار کنید. این کار به تقویت ماهیچه‌های شکم شما کمک می‌کند؛ همچنین شما را آرام می‌کند.

اطلاعات مطلب

  • ایمنی خودرو
  • 104 بازدید
  • (No Ratings Yet)
    Loading...
  • آخرین ویرایش توسط : فخر کامبیز - شنبه, 28 سپتامبر 19, 11:26 ق.ظ

دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بهترین علوم و دانش برای شما گردآوری میشه

آخرین های آیا میدانید

از همه جا براتون مطلب داریم لطفا کلیک کنید

مطالب برگزیده

موضوعات مهم سایت

مطالب محبوب