ورود به سایت

ثبت نام در سایت

Registration confirmation will be e-mailed to you.

فراموشی رمز

یک × 4 =

بستن

صرافی ملی ایران قیمت لحظه‌ای آخرین بروز رسانی 09:57:02 *** 1398/04/27: قیمت فروش دلار 11500 تومان و قیمت فروش یورو 13400 تومان

تیتر اصلی روزنامه ها پنجشنبه 1398/04/27::: مردم سالاری: شطرنج ظریف در نیویورک; «مایک پمپئو» وزیر امور خارجه آمریکا در اظهارتی که به سرعت به تیتر نخست رسانه‌های غربی تبدیل شد، عنوان کرد که ایران، «برای نخستین بار» با مذاکره در مورد برنامه موشکی‌اش موافقت کرده است. *** شرق: محمد جواد ظریف در گفتگو با بی بی سی;اگر جنگ شود، کسی در منطقه در امان نیست*** ایران عقبگرد دلار مقابل ریال; قیمت‌ها در بازار ارز و طلا به پنج ماه قبل بازگشت؛ زمانی که در بهمن ماه سال گذشته دلار در کانال 11 هزار تومان قرار داشت و سکه تمام بهار آزادی نیز در کانال 3.9 میلیون تومانی قرار داشت. *** اطلاعات: دکتر ظریف در اجلاس « توسعه پایدار» در نیویورک : تحریم های غیر قانونی آمریکا بزرگترین مانع دستیابی به توسعه پایدار است. *** ابتکار: معمای آراء خاکستری; در گزارش‌های مکرر روزنامه تا به حال به فضای بی‌رمق و کسل‌کننده جریان‌ها و فضای سیاسی کشور در آستانه انتخابات اسفندماه 98 اشاره شده است. اینکه گویی احزاب و نخبگان فکری به یک بن‌بست گفتمانی رسیده‌اند و قادر نیستند برای انتخابات پیش‌رو یک راهکار و استراتژی کارآمد ارائه دهند. *** کیهانانتظار سفره مردم از گام مثبت کاهش نرخ ارز; در پی سقوط آزاد قیمت دلار در روزهای اخیر، آرامش به بازار ارز بازگشته اما به نظر می‌رسد این کاهش نرخ زمانی مفیدتر خواهد بود که تاثیر آن در معیشت مردم هم نمایان شود. *** دنیای اقتصاد اقلیم ۵۲۰ شهر در ۲۰۵۰; آب و هوای «تهران» تا سال ۱۴۲۹ به اقلیم امروز «سن‌برناردینو» تغییر می‌کند; این شهر، رطوبت بالا دارد و روزهای بارشی در آن بسیار کم و در عین حال، حداقل دمای هوا در زمستان در این شهر، بالای صفر درجه سانتی‌گراد است. *** آرمان امروز: قيمت‌ مسكن تابع ارز نيست; پس از سقوط آزاد قیمت ارز، سکه و طلا، حالا شهروندان منتظر ریزش قیمت سایر کالاها، به‌ویژه خودرو و مسکن هستند. اما پرسش اصلی این است که آیا روند کاهشی نرخ ارز در هفته‌ها و ماه‌های آینده هم ادامه می‌یابد که بر قیمت سایر محصولات هم تاثیر بگذارد؟ ***

چگونه سبک زندگی متعادلی داشته باشیم؟

چگونه سبک زندگی متعادلی داشته باشیم؟

آموزش داشتن سبک زندگی متعادل

یک زندگی متعادل می تواند به شما کمک کند خوشحال تر شوید. تعادل یعنی یافتن هنر، هر چند، تعادل درستی برای همه وجود ندارد. برای پیدا کردن تعادل بهتر است، تمرکز خود را بر سلامت جسمی، روانی و اجتماعی خود متمرکز کنید. تلاش و تمرین کنید طول می کشد تا تعادل مناسب خود را در زندگی کسب کنید ولی با پیدایش آن، زندگی با کیفیتی در پیش رو خواهید داشت. پس ادامه مقاله را از سایت ویکی چجور از دست ندهید…. 

مطالب مرتبط


گام 1 - مراقب سلامت جسمی خودتان باشید.

مراقب سلامت جسمی خودتان باشید.

یک رژیم متعادل حاوی سبزیجات، میوه ها و پروتئین ها را بخورید. تغذیه مناسب می تواند بر همه چیز تاثیر بگذارد. هدف از خوردن یک رژیم غذایی متعادل در هر وعده با پر کردن نیمی از شکم خود با سبزیجات و میوه ها به متعادل نگه داشتن وزن خود کمک میکنید،در خوردن غلات و قندها زیاده روی نکنید که ممکن است باعث بالا رفتن وزن شما شود.خوردن یک رژیم غذایی متعادل، لزوما به این معنی نیست که شما به دنبال کاهش وزن هستید. حتی اگر شما دارای وزنی متناسب هستید، باید از رژیم روزانه خود پیروی کنید.

 

مراقب سلامت جسمی خودتان باشید.

در هفته حداقل 150 دقیقه ورزش داشته باشید. تمرینات مختلف مانند راه رفتن، دویدن، شنا کردن، رقصیدن و یا ورزش کردن را امتحان کنید و یکی از آن ها را که لذت می برید انتخاب کنید.  برای به دست آوردن عملکرد بیشتر ، سعی کنید تا حداقل دو بار در هفته، با تمام اغضای عضلانی خود تمرین کنید.. شما می توانید این کار را با بلند کردن وزنه یا انجام تمرینات مانند طناب کشی انجام دهید. ورزش کمک می کند تا بدنتان قوی و توانا شود.

مراقب سلامت جسمی خودتان باشید.

ساعت خواب معینی داشته باشید و زمان خواب خود را انتخاب کنید . حدودا یک ساعت قبل از خواب از همه ی  ابزارها اعم از تلویزیون و گوشی جدا شوید، وقت بگذارید تا ذهن و بدن خود را آرام کنید، لباس های خواب راحت بپوشید و به تخت بروید. میزان خواب  توصیه شده به افراد نسبت به سن آنها متفاوت است. کودکان سن مدرسه حدودا 9 تا 11 ساعت نیاز به خواب  دارند، نوجوانان نیاز به 8 تا 10 ساعت دارند و بزرگسالان بالای 65 سال حدود 7-8 ساعت نیاز دارند.

 

مراقب سلامت جسمی خودتان باشید.

زمان مناسب برای استراحت بدن خود را پیدا کنید. استرس می تواند به جسم  فیزیکی بدن آسیب وارد کند، بنابراین مهم است هر روز برای استراحت کمی وقت بگذارید. فعالیت هایی مانند یوگا، مدیتیشن، حمام گرم و یا ماساژ دادن به شما کمک می کند بدن خود را از استرس در امان نگه دارید.   سعی کنید فقط 5 دقیقه در روز را برای آرامش به بدن خود صرف کنید.

 

گام 2 - سلامت روانی خود را مدیریت کنید.

سلامت روانی خود را مدیریت کنید.

وظایف روزانه خود را برنامه ریزی کنید. برنامه ریزی آنچه که در طول روز انجام می دهید می تواند به شما درانجام وظیفه و انگیزه کمک کند. در ابتدای هر روز یا شب قبل، چند دقیقه برای نوشتن برنامه خود وقت بگذارید چند دقیقه طول نمیکشد.این وظایف ممکن است، سرگرمی ها و همچنین زمان شخصی شما، برای خانواده و زمانی برای آرامش است.نگران نباشید اگر  نمیتوانید همه چیز را که قصد انجامش را د دارید انجام دهید. داشتن برنامه ای به شما کمک می کند تاانجام کارها را با اولویت انجام دهید ، اما مواردی مانند ترافیک و کارهای اورژانسی وجود دارد که نمی توانیدبه آسانی آنها را حساب کنید. اگر روزی که قرار است کاری انجام دهید ولی نرسیدید ، آن را بعدا دوباره تنظیم کنید.شما حتی می توانید اولویت ها را به وظایف مختلف اختصاص دهید. برای مثال، بچه را از مدرسه آوردن اولویت دارد،در حالی که شستن ماشین ممکن است اولویتش کم باشد. به این ترتیب، اگر شما مجبور به تغییر برنامه هستید،می توانید درک کنید چه چیزی باید انجام شود و چه چیزی می تواند صبر کند.

 

گام 3 - حفظ یک زندگی اجتماعی سالم.

حفظ یک زندگی اجتماعی سالم.

مشارکت مدنی می تواند به شما در برقراری ارتباط با دیگر اعضای جامعه کمک کند، داوطلب شوید و با سایر مردم در ارتباط باشید ، مانند مربیگری در یک تیم ورزشی محلی، کار در صندوق غذا یا کار با تئاتر محل خود و ..

اطلاعات مطلب

  • قوانین زندگی
  • 332 بازدید
  • (1 votes, average: 5٫00 out of 5)
    Loading...
  • آخرین ویرایش توسط : مهدی هاتفی نیا - پنجشنبه, ۲۸ تیر ۹۷, ۱۰:۰۰ ق٫ظ
  • ویکی هاو

دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بهترین علوم و دانش برای شما گردآوری میشه

آخرین های آیا میدانید

از همه جا براتون مطلب داریم لطفا کلیک کنید

مطالب برگزیده

موضوعات مهم سایت

مطالب محبوب


تازه‌ترین جزئیات از ساخت داروی “درمان تومور مغزی” توسط متخصصان ایرانی; رئیس مرکز تحقیقات صرع دانشگاه مونستر آلمان تازه‌ترین جزئیات از ساخت داروی “درمان تومور مغزی” توسط متخصصان ایرانی با عنوان “نانودارو کورکومین” را تشریح کرد. پروفسور علی ‌گرجی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در استان تهران، در پاسخ به این سؤال که نانوداروی کورکومین چگونه می‌تواند با تومور مغزی مبارزه کند، اظهار داشت: نانوداروی کورکومین که ماده اصلی آن زردچوبه است برای درمان سرطان مغز به‌کار می‌رود و حتی در علم قدیم و طب سنتی زردچوبه داروی ضدالتهاب معرفی شده و در تحقیقات زیادی که روی سلول‌های سرطانی مختلف انجام شده است ثابت شد زردچوبه نه‌فقط برای سرطان مغز بلکه در درمان سرطان‌های دیگر مانند سرطان پستان و سرطان روده هم مؤثر است.

خبرگزاری فارس: رابطه‌بازان و مفسدان در آینده کشور هیچ جایی ندارند; رئیس قوه قضائیه در مراسم تشییع شهدا، گفت: خون شهدا این نظام را تضمین کرده است، آینده از آنِ متقین است و پولداران و رابطه‌بازان و مستکبران و مفسدان در آینده هیچ جایی ندارند.