ورود به سایت

ثبت نام در سایت

Registration confirmation will be e-mailed to you.

فراموشی رمز

3 × 5 =

بستن
بستن

چگونه و چه زمان به روانپزشک مراجعه کنیم ؟

چگونه و چه زمان به روانپزشک مراجعه کنیم ؟

مراجعه به روانپزشک و روانشناس

همه افراد در زندگی مشکلاتی دارند اما مدت زمان ناراحتی این مشکلات بصورت موقت می باشند اگر این مشکلات باعث ناراحتی بیش از حد شما شوند و هیچگونه حال شما بهتر نشود باید به یک روانشناس مراجعه کنید .

مطالب مرتبط


گام 1 - ارزیابی احساس

ارزیابی احساس

احساسات خود را ارزیابی کنید نه خودتان را .

برای اینکه بتوانید خود را بشناسید بهترین روش این است که احساسات خود را در نظر بگیرید ممکن است شما به مدت یک روز ، یک هفته ، یک ماه ناراحت باشید و احساس افسردگی کنید اما اگر ناراحتی شما بیش از حد ادامه یابد باعث لطمه زدن به زندگی شما می شود .

ارزیابی احساس

جنبه هایی که باعث ناراحتی شما می شوند را شناسایی کنید .

تشخیص دهید که آیا شما در خانه محل کار و یا کلاس درس عصبانی و ناراحت می شوید ؟ دلیل این ناراحتی چیست ؟ شاید شما در یکی از این مکان ها خاطره هایی را به یاد می آورید که باعث ناراحتی شما می شوند .

ارزیابی احساس

 ساعات خوابتان را منظم کنید .

بعضی مواقع ممکن است شما در طول شب خواب کافی نداشته باشید و یا خوابتان منظم نباشد و این باعث ناراحتی شما شود .

ارزیابی احساس

 عادت  های غذایی خود را کنترل کنید .

اگر شما غذا را تند تند و با استرس زیاد بخورید باعث اختلال در دستگاه گوارش شما می شود .

ارزیابی احساس

 حالت های منفی و ناراحتی را مشاهده کنید .

اگر شما بیش از حد احساس ناراحتی می کنید منبع این احساس را جستجو کرده و برای آن روش هایی را پیدا کنید .

گام 2 - تشخیص مشکلات جدی از لحاظ روانشناسی

تشخیص مشکلات جدی از لحاظ روانشناسی

اگر شما عادت های خودزنی مانند بریدن دست یا قسمت هایی از بدن با استفاده از چاقو یا هر شئ برنده ای را دارید به یک روانپزشک مراجعه کنید

تشخیص مشکلات جدی از لحاظ روانشناسی

اگر شما در کودکی و یا حتی در بزرگسالی از لحاظ روحی آسیب دیده اید آن آسیب باعث خشم ، ناراحتی ، پرخاشگری و عصبانیت شما شده است سعی کنید با ارتباط با متخصصان آن آسیب را از ذهنتان پاک کنید .

تشخیص مشکلات جدی از لحاظ روانشناسی

 اگر شما احساس خطر کردید و خواستید به خود و دیگران آسیب برسانید حتما با اورژانس تماس بگیرید و از خود آسیب زنی جداً خودداری کنید .

اطلاعات مطلب

  • روانشناسی
  • 262 بازدید
  • blankblankblankblankblank (1 votes, average: 5٫00 out of 5)
    blankLoading...
  • آخرین ویرایش توسط : فخر کامبیز - دوشنبه, 11 ژوئن 18, 1:04 ب.ظ
  • دریافت فایل

دیدگاه کاربران

  1. Avatar
    محمد بصیری - 2018/06/13 - 9:15 ق.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بهترین علوم و دانش برای شما گردآوری میشه

آخرین های آیا میدانید

از همه جا براتون مطلب داریم لطفا کلیک کنید

مطالب برگزیده

موضوعات مهم سایت

مطالب محبوب