ورود به سایت

ثبت نام در سایت

Registration confirmation will be e-mailed to you.

فراموشی رمز

5 × پنج =

بستن
بستن

چگونه عضلات دوسر بازورا پرورش دهیم؟ (قسمت ۲)

چگونه عضلات دوسر بازورا پرورش دهیم؟ (قسمت ۲)

مطالب مرتبط


تکنیک های پرورش عضله دوسر با دستگاه های بدنسازی 1 - تکنیک های پرورش عضله دوسر با دستگاه های بدنسازی

تکنیک های پرورش عضله دوسر با دستگاه های بدنسازی

جلو بازو لاری

این تکنیک عضلات باز کننده آرنج ها را تقویت می کند.

آ:در حالت نشسته روی تخته وزنه برداری در حالی که یک تشکچه در بغل دارید دست ها را به حالت آویزان روی تشکچه قرار دهید هالتر را به نحوی که کف دست ها رو به بالا و فاصله آنها از یکدیگر کمتر از عرض شانه باشد.نگاه دارید.

تکنیک های پرورش عضله دوسر با دستگاه های بدنسازی

جلو بازو لاری

ب:وزنه را به طرف چانه خود بالا بکشید و پس از چند لحظه آن را آ هسته به حالت اول برگردانید.

تکنیک های پرورش عضله دوسر با دستگاه های بدنسازی

تکنیک های پرورش عضله دوسر با دستگاه های بدنسازی

جلو بازو با سیم کش

آ:در حالت ایستاده در کنار دستگاه سیم کش پا هارا را به اندازه عرض شانه از هم باز و زانو هارا کمی خم کنید.دسته تی شکل کایل را به نحوی که کف دست های شما رو به بالا باشد بگیرید کمر صاف و شانه ها نسبتا به طرف عقب برگردید.

تکنیک های پرورش عضله دوسر با دستگاه های بدنسازی

جلو بازو با سیم کش

ب:دسته کابل را به طرف سینه خود بالا بکشید لحظه ای آنرا بالا نگه دارید سپس آهسته وزنه را به موقعیت اول خود برگردانید.

تکنیک های پرورش عضله دوسر با دستگاه های بدنسازی 2 - تکنیک های پرورش عضله دوسر با دستگاه های بدنسازی حالت های 3 و 4

تکنیک های پرورش عضله دوسر با دستگاه های بدنسازی حالت های 3 و 4

جلو بازو دست برعکس با سیم کش

در حالت ایستاده در مقابل دستگاه سیم کش پا هارا به اندازه عرض شانه باز وزانو هارا کمی خم باشد.دسته تی شکل کابل را به گونه ای بگیرید که کف دست های شما به طرف ران هایتان باشد.کمر کاملا صاف و شانه ها کاملا باز باشد.

تکنیک های پرورش عضله دوسر با دستگاه های بدنسازی حالت های 3 و 4

جلو بازو دست برعکس با سیم کش

ب:دسته کابل را به طرف استخوان تر قوه و بالای سینه بکشید و لحظه ای آنرا بالا نگه دارید. سپس آهسته آن را به حالت اولیه برگردانید.

تکنیک های پرورش عضله دوسر با دستگاه های بدنسازی حالت های 3 و 4

جلو بازو تک دست خوابیده با شیم کش

آ:یک تخته وزنه برداری عمود بر دستگاه سیم کش قرار دهید و روی آن بخوابید.پاشنه پاهایتان را روی تخته بگذارید.دست راست را زیر تخته جهت حمایت از خود بگذارید .با دست چپ دسته دی شکل کابل را به نحوی که کف دست به طرف بالای بدن باشد بگیرید.

تکنیک های پرورش عضله دوسر با دستگاه های بدنسازی حالت های 3 و 4

جلو بازو تک دست خوابیده با شیم کش

ب:دسته را به طرف شانه خود بکشید.مدت کمی آنرا نگه دارید.سپس آرام به حالت اولیه برگردید. پس از انجام یک ست تمرین با دست چپ این ترین را با دست راست هم انجام دهید.

تکنیک های پرورش عضله دوسر با دستگاه های بدنسازی 3 - تکنیک های پرورش عضله دوسر با دستگاه های بدنسازی حالت 5

تکنیک های پرورش عضله دوسر با دستگاه های بدنسازی حالت 5

جلو بازو تک دست نشسته گرد با سیم کش

آ:پس از قرار دادن تخته وزنه برداری به حالت عمود بر دستگاه سیم کش در لبه نزدیک به دستگاه بنشینید.دسته دی شکل کابل به گونه ای که کف دست به طرف بالا باشد بگیرید.دست کاملا صاف و آرنج آن به طرف داخل ران چپ چسبیده باشد. دست راست را بر روی ران راست بگذارید.

تکنیک های پرورش عضله دوسر با دستگاه های بدنسازی حالت 5

جلو بازو تک دست نشسته گرد با سیم کش

ب:آرام دسته کابل را به طرف شانه چپ بالا بکشید بعد از مدت کمی آهسته به حالت اول برگردید و پس از یک ست تمرین با دست چپ با دست راست هم تمرین کنید.

اطلاعات مطلب

دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بهترین علوم و دانش برای شما گردآوری میشه

آخرین های آیا میدانید

از همه جا براتون مطلب داریم لطفا کلیک کنید

مطالب برگزیده

موضوعات مهم سایت

مطالب محبوب