ورود به سایت

ثبت نام در سایت

Registration confirmation will be e-mailed to you.

فراموشی رمز

1 × چهار =

بستن
بستن

چگونه سیکس پک بسازیم ( بخش اول – مقدمه )

چگونه سیکس پک بسازیم ( بخش اول – مقدمه )

6pack1000x600

 

تقریبا کسی نیست که دوس نداشته باشه عضلات شکم شش تکه داشته باشه ولی باید دید که داشتن سیکس پک یک آرزوی دست نیافتنی است یا یک هدف دست یافتنی !؟

 

با ما همراه باشید …

مطالب مرتبط


گام 1 - شروع ورزش های هوازی

برای ساخت و نمایان کردن سیکس پک در اولین قدم شما باید از شر چربی های شکم و پهلو خلاص شوید ، بر خلاف تصور عموم که فکر میکنند با حرکت دراز نشست میتوان چربی های شکم را کم کرد ولی در واقع این کار از نظر علمی امکان پذیر نیست!!!

خب حالا می پرسید پس چه کار کنیم !؟ 

بهترین راه  و اولین قدم شروع ورزش هست مخصوصا ورزش های هوازی ( دویدن ، دوچرخه سواری و .... ) ، بله شما برای رهایی از چربی ها باید بدوید و بدوید و بدوید .

 سوال اینجاست چگونه و چه مدت ؟

متابولیسم بدن ما جوری است که وقتی شروع به ورزش میکنیم تا 20 دقیقه اول بدنمان از کربوهیدرات برای تولید انرژی استفاده میکند و بعد از آن استفاده از چربی را به عنوان سوخت برای ورزش مورد استفاده قرار میدهد؛ پس ورزش هوازی حداقل باید نیم ساعت الی 40 دقیقه به طول بیانجامد.

گام 2 - شروع یک رژیم غذایی مناسب

اگر دارای اضافه وزن و چربی شکمی زیاد هستید حتما به یک متخصص تغذیه مراجعه کنید تا رژیم مناسب خود را دریافت کنید ولی اگر شکمی کم چرب و یا کاملا صاف دارید میتوانید خودتان خورد و خوراک خود را کنترل کنید یعنی بجای خوردن فست فود ها و انواع شیرینی ها و غذاهای چرب غذا های پروتئینی بخورید .

 

پروتئین در چه غذا هایی وجود دارد  ؟

از تخم مرغ و گوشت بگیر تا شیر و سویا ، میتوان گفت پروتئین در همه چیز وجود دارد ولی بحث سر کم و زیاد آن است...

از بهترین منابع پروتئینی میتوان به انواع گوشت ، تخم مرغ ( سفیده) ، سویا ، عدس ، ماهی ، و انواع لبنیات ( شیر ، پنیر ، ماست ) اشاره کرد.

 

پروتئین گیاهی بهتر است یا حیوانی ؟

چون تمامی آمینو اسید های ضروری در یک منبع وجود ندارد بهتر است جذب پروتئین از هر دو منبع گیاهی و حیوانی صورت گیرد !

شروع یک رژیم غذایی مناسب

خوردن فست فود و شیرینی جات را تا حدالامکان کاهش دهید 

 

خودن فست فود ها و انواع شیرینی جات بزرگترین سد راه شما برای رسیدن به شکمی صاف و شش تکه میباشد البته گذشتن از آنها سخت است برای همین می گوییم حد الامکان ! ( ماهی یک بار مشکلی ندارد )

 

 

 

 کافئین بخورید 

هر چیزی که کافئین دارد میتواندباعث افزایش سوخت ساز در بدن شما شود و در نتیجه باعث کم شدن چربی از بدن شما میشود 

نوشیدنی های مانند قهوه ، چای و یا خوراکی هایی مانند شکلات تلخ از جمله مواد غذایی کافئین دار هستند.

 

گام 3 - ورزش های مخصوص شکم انجام دهید

مسلماً بدون ورزش های مخصوص نمیتوان شکمی شش تکه ساخت 

 

ورزش های مخصوص شکم را شروع کنید، ورزش هایی مانند انواع کرانچ ، دراز نشست و ....  که برای ساخت سیکس پک الزامی هستند 

 

چگونه این ورزش ها را یاد بگیریم ؟

معلومه از طریق همین سایت

بزودی با بخش های بعدی چگونگی ساخت سیکس پک در خدمت شما هستیم 

 

منتظر بخش بعدی باشید 

 

اطلاعات مطلب

  • ورزش
  • 1,244 بازدید
  • blankblankblankblankblank (3 votes, average: 5٫00 out of 5)
    blankLoading...
  • آخرین ویرایش توسط : علی محمودزاده - جمعه, 30 سپتامبر 16, 9:34 ب.ظ

دیدگاه کاربران

  1. فخر کامبیز
    فخر کامبیز - 2016/10/02 - 8:37 ق.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بهترین علوم و دانش برای شما گردآوری میشه

آخرین های آیا میدانید

از همه جا براتون مطلب داریم لطفا کلیک کنید

مطالب برگزیده

موضوعات مهم سایت

مطالب محبوب