ورود به سایت

ثبت نام در سایت

Registration confirmation will be e-mailed to you.

فراموشی رمز

2 × 4 =

بستن
بستن

چگونه در دفتر کار خود ورزش انجام بدهیم ؟

چگونه در دفتر کار خود ورزش انجام بدهیم ؟

امروزه فرد در دفتر یا محل کار خود به طور قابل ملاحظه ای تحت فشار و استرس می باشد .

سر و صدای زیاد ،نشستن ثابت و بدون وقفه در جای خود و همه وقت را به تنش و استرس گذراندن از معضلات آن می باشد .

بنابراین فرد همه وقت نیروی خود را متوجه تنش و اضطراب می کند .

ممکن است شما دنبال راهی برای فرار از خواب و دوری از استرس و اضطراب و کنار آمدن با احساسات باشید که باعث شود شما در محل کارتان شادتر به امورات تان برسید . 

یکی از این راه ها برای حفظ سلامت خود و افزایش شادی درونی انجام ورزش یوگا در محل کار یا دفتر کار می باشد .

توجه : در این مقاله فرض می شود که شما در میز کار خود نشسته اید .

مطالب مرتبط


گام 1 - مراحل انجام ورزش در محل کار

مراحل انجام ورزش در محل کار

دستها را با همدیگر به سمت بالا قرار دادن : کف دستها را رو به خارج و به سمت بالا قرار دهید سپس دستانتان را به طور کامل و آرام به طرف سرتان بکشید . دستان خود را در بالای سر خود نگه دارید و چندین بار تنفس عمیق بکشید ، و عمل دم و بازدم انجام دهید .

مراحل انجام ورزش در محل کار

بدنتان را از سمت چپ و راست کشش دهید : کارتان را ادامه دهید و دستان خود را بر بالای سرتان نگه دارید و در حالیکه کشش طرف راست و چپ بدنتان را انجام می دهید ، چندین بار نفس عمیق بکشید .

مراحل انجام ورزش در محل کار

به نگهداری دستانتان به حالت گسترده سمت بیرون ،بالا و در بالای سرتان ادامه دهید.

ستون فقرات خود را چندین بار به سمت راست و سپس به سمت چپ چرخش دهید .

مراحل انجام ورزش در محل کار

دستان خود را بر روی شانه هایتان قرار دهید : آرنج های خود را با انرژی حرکت دهید .

چقدر احساس خوبی در حال انجام آن دارید؟؟؟

انجام آن به کاهش فشار و تنش در شانه ها و گردن هایتان کمک خواهد کرد !!!

مراحل انجام ورزش در محل کار

دست های خود را بر روی پاهایتان قرار دهید .

سر خود را به سمت عقب بکشید...

اول به سمت راست و سپس به سمت چپ!

سرتان را به سمت جلو به صورت آویزان رها کنید ، ودر هر زمان تنفس را به آرامی انجام دهید و عمل دم و بازدم و استنشاق را انجام دهید .

مراحل انجام ورزش در محل کار

چشم ها و صورت خود را به آرامی مالش دهید به طوری که شما بتوانید دوباره واضح ببینید .

رنگ خوب کردن حال شما امروز چیست ؟؟؟؟در هنگام ماساژ بدنتان به یک رنگ یا یک حس خوب فکر کنید!این کار آرامش خاصی به شما می بخشد.

سپس تصور کنید به پایین خم شده اید و زمین را لمس می کنید؛گردن و دستانتان را به صورت آویزان رها کنید.

 

مراحل انجام ورزش در محل کار

دستان خود را بر روی دامانتان قرار دهید .

نگذارید آرامشی که به دست آورده اید به راحتی از دست برود!

با حرکت دستانتان احساسات درونی خود را بروز دهید...

احساس کنید شبیه یک پرنده ی در حال پرواز هستید!سبک و آرام...

مراحل انجام ورزش در محل کار

پاهایتان را با زمین تماس دهید .

احساس کنید همانند درختی ،ریشه در دل زمین دارید!!!خستگی هایتان را از پاهایتان به زمین منتقل کنید...

آیا سبکی را در وجودتان احساس نمی کنید؟!

حتی در محل کار هم میشود آرام بود!

کافیست بخوانیم و بخواهیم...

 

اطلاعات مطلب

  • دنیای کار
  • 595 بازدید
  • blankblankblankblankblank (2 votes, average: 5,00 out of 5)
    blankLoading...
  • آخرین ویرایش توسط : فخر کامبیز - پنج‌شنبه, 20 آوریل 17, 12:31 ب.ظ
  • How to Do Office Yoga

دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بهترین علوم و دانش برای شما گردآوری میشه

آخرین های آیا میدانید

از همه جا براتون مطلب داریم لطفا کلیک کنید

مطالب برگزیده

موضوعات مهم سایت

مطالب محبوب