ورود به سایت

ثبت نام در سایت

Registration confirmation will be e-mailed to you.

فراموشی رمز

4 × 3 =

بستن
بستن

چگونه داخل ماشین نرمش کنیم؟

چگونه داخل ماشین نرمش کنیم؟

تو ترافیک گیر کردید؟ برا افتادن یا خستگی عضلات بدن هیچ معذرتی قبول نیس!رو صندلی ماشین نیز میتوانید بعضی حرکات ورزشی انجام دهید

مطالب مرتبط


گام 1 - حرکات داخل ترافیک

حرکات داخل ترافیک

اولین حرکت کشش چانه هست که یکی از آسان ترین حرکات هست.چانه خود را به ارامی بالا بیارید و حال حرکت جویدن را انجام دهید و در آن حالت دهن خود را باز و بسته کنید این کار را 5 بار تکرار کنید

حرکات داخل ترافیک

با این حرکت ساده گردن خود را انعطاف پذیر نگه دارید.اول سر خود را به سمت شانه راست خود برگردانید و به سمت راه نگاه کنید و انرا ادامه دهید(فقط هرکجا که حس کردید گردنتان راحت هست آنجا نگه دارید)وقتی گردنتان درد کرد به ارامی برگردانید به حالت عادی بعد گردن خود را به سمت چپ برگردانید مثل سمت راست ادامه دهید,این حرکت را 5 بار تکرار کنین

حرکات داخل ترافیک

خود را صاف نگه دارید و به ستون فقرات کمک کنید تا صاف بیستند 5 ثانیه و بعد به صندلی تکیه دهید و شیکم خود را به داخل بکشید آن را 5 ثانیه نگه دارید و در آن حال نفس عمیق بکشید تا عضلات شکم راحت شوند این کار را 5 بار ادامه دهید. اینکار عضلات شیکم را قوی میکند و احساس راحتی میکنید

اطلاعات مطلب

  • خودرو
  • 428 بازدید
  • (3 votes, average: 5٫00 out of 5)
    Loading...
  • آخرین ویرایش توسط : علی محمودزاده - جمعه, ۲۹ اردیبهشت ۹۶, ۹:۵۰ ب.ظ
  • ویکی هاو

دیدگاه کاربران

  1. سبا فتحی
    سبا فتحی - ۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۱۰:۴۹ ب.ظ
  2. مونسی
    مونسی - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۱۱:۰۰ ق.ظ

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بهترین علوم و دانش برای شما گردآوری میشه

آخرین های آیا میدانید

از همه جا براتون مطلب داریم لطفا کلیک کنید

مطالب برگزیده

موضوعات مهم سایت

مطالب محبوب


مطالب تصادفی پر بازدید