گام 1 - قدرت فیزیکی

قدرت فیزیکی

بعنوان یک دختر جوان به ساخت یک بدن قوی بپردازید. به مقدار کافی ورزش کنید و تمرکزکنید بر آنچه که بدن شما می توانید انجام دهید.

قدرت فیزیکی

خوردن از تمام گروه های غذایی و هیدراته مانند ( پروتئین، گوشت، ماهی، تخم مرغ، آجیل، سویا) به شما کمک خواهد توده عضلانی محکمی داشته باشید. میوه و سبزی گیاهان به شما ویتامین و مواد معدنی نیاز به قوی کمک میکند. چربی ها و دسر بلکه برای مغز و سلامت سلولی مهم است. نگه داشتن یک لیوان آب در میز کار خود، و همچنین داشتن چیزی برای نوشیدن با هر وعده غذایی مناسب است.

قدرت فیزیکی

حداقل 8  ساعت خواب. بدن شما نیاز دارد به خواب به منظور شارژ و رشد قوی .اگر شما خود را فرسوده کنید ، شما قادر نخواهد بود به خوبی انجام دهید کار های روزمره تان را.

قدرت فیزیکی

آیا نیاز به آموزش برا بدست اوردن قدرت دارید؟ شما لازم نیست از وزنه استفاده کنید اگر چه این واقعا می تواند به شما کمک کند قوی تر بشوید. شما می توانید از وزن بدن خود به جای وزنه  استفاده کنید. با کشیدن یو پی اس، چانه یو پی اس، عضله یو پی اس، یو پی اس فشار، و غیره و با افزایش تکرار این حرکات خود را قوی تر کنید. همیشه خود را به چالش بکشید و به حد فشار برسانید، اما مطمئن شوید که قبل از تمرین  کشش انجام داده اید برای جلوگیری از گرفتگی و صدمه دیدگی.

گام 2 - قدرت ذهنی

قدرت ذهنی

مغز شما در حال رشد است و در حال توسعه و این فوق العاده است.  به چالش کشیدن خود و یادگیری چیزهای جدید به توسعه یک ذهن قوی کمک میکند.

گام 3 - قدرت عاطفی

قدرت عاطفی

قدرت عاطفی است که به شما برای درک احساسات و تحمل احساسات کمک میکند. یک دختر احساسی قوی و انعطاف پذیر شوید.