ورود به سایت

ثبت نام در سایت

Registration confirmation will be e-mailed to you.

فراموشی رمز

15 − 14 =

بستن
بستن

چگونه بر خواب آلودگی بعد از ظهرها غلبه کنیم؟

چگونه بر خواب آلودگی بعد از ظهرها غلبه کنیم؟

بعد از خوردن ناهار احساس خواب آلودگی میکنیم, پلک هامون سنگین میشن و هی خمیازه میکشیم و نمیتونیم روی کارهامون تمرکز کنیم در این پست چند روش ساده برای رهایی از خواب الودگی در بعد از ظهر آورده شده است. برای رهایی از خواب آلودگی مراحل زیر را دنبال کنید…

 

چگونه ها را از ما بخواهید
ویکی چجور
پایگاه تخصصی چکونگی انجام کار

مطالب مرتبط


گام 1 - راه های غلبه بر خواب الودگی بعد از ظهرها

راه های غلبه بر خواب الودگی بعد از ظهرها

1- مصرف پروتئین های انرژی بخش به جای مصرف کربوهیدرات ها که انرژی را کاهش می دهند..

راه های غلبه بر خواب الودگی بعد از ظهرها

نوشیدن چای

نوشیدن چای در بعد از ظهر به دلیل داشتن کافئین مانع از خواب الودگی میشود.

راه های غلبه بر خواب الودگی بعد از ظهرها

حرکات کششی

انجام دادن حرکات کششی همرا با دم و باز دم های عمیق

راه های غلبه بر خواب الودگی بعد از ظهرها

انجام کارهای مورد علاقه

انجام دادن کارهایی که به آنها علاقه مندید مثل کتاب خواندن, صحبت کردن با دوستان و...

راه های غلبه بر خواب الودگی بعد از ظهرها

شکلات تلخ بخورید

البته این توصیه، مجوزی برای زیاده‌روی در مصرف شکلات تلخ نیست، ولی باید بدانید که شکلات تلخ مزایای منحصربه‌فردی دارد. شکلات تلخ (بر خلاف شکلات شیری) ماده‌ی غذایی سالمی است که به دلیل میزان بالای چربی‌های سالم و آنتی‌اکسیدان‌های موجود در آن، بیشتر به دسته‌ی مغزها و آجیل نزدیک است تا شیرینی‌جات و تنقلات. به علاوه این شکلات، فیبر و منیزیم بالایی دارد و علاوه بر برخورداری از اندکی کافئین، حس سرخوشی رضایت‌بخشی را در فرد ایجاد می‌کند.

راه های غلبه بر خواب الودگی بعد از ظهرها

استفاده از عطر و اسپری

گاهی اوقات هیچ چیز به اندازه پاشیدن آب خنک به سر و صورت، شما را سرحال نمی کند. پس اسپری شاداب کننده صورت را امتحان کنید تا نه تنها پوست صورت خود را تازه و مرطوب کنید، بلکه احساس شادابی نیز پیدا کنید.

راه های غلبه بر خواب الودگی بعد از ظهرها

جویدن آدامس

ترکاندن آدامس طعم دار در دهان برای سرحال شدن در یک بعد از ظهر خواب آور، گزینه مناسبی است. ممکن است شما از میزان تاثیر یک آدامس ادویه ای تند در شاداب کردن خود شگفت زده خواهید شد.

راه های غلبه بر خواب الودگی بعد از ظهرها

نوشیدن آب

یکی از دلایل مهمی که باعث خواب آلودگی میشود کم آبی بدن است. سعی کنید در طول روز به میزان کافی آب بنوشید. همچنین نوشیدن یک لیوان آب پس از بیدار شدن از خواب یکی از بهترین کارهایی است که می توانید انجام دهید زیرا پس از خواب طولانی بدن آب خود را از دست می دهد و نوشیدن یک لیوان آب میزان زیادی از آن را به بدن باز می گرداند.

بیرون رفتن

از خانه خارج شوید تا خواب آلودگی نیز از بین برود. استفاده از هوای تازه و ارتباط با نور آفتاب به شما کمک می کند تا خواب آلودگی را راحت از بین ببرید. اگر در دفتر کارتان پنجره وجود دارد هر 3 ساعت یک بار کمی آن را باز کنید و در کنار پنجره استراحت کنید تا خواب آلودگی از بین برود.

اطلاعات مطلب

  • آموزشی و ارتباطی
  • 281 بازدید
  • blankblankblankblankblank (2 votes, average: 5٫00 out of 5)
    blankLoading...
  • آخرین ویرایش توسط : kh hatefi - جمعه, 27 جولای 18, 9:59 ب.ظ
  • ویکی چجور

دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بهترین علوم و دانش برای شما گردآوری میشه

آخرین های آیا میدانید

از همه جا براتون مطلب داریم لطفا کلیک کنید

مطالب برگزیده

موضوعات مهم سایت

مطالب محبوب