ورود به سایت

ثبت نام در سایت

Registration confirmation will be e-mailed to you.

فراموشی رمز

پنج × پنج =

بستن

صرافی ملی ایران قیمت لحظه‌ای آخرین بروز رسانی 10:31:01*** 1398/05/30: قیمت فروش دلار 11700 تومان و قیمت فروش یورو 13200 تومان

تیتر اصلی روزنامه ها  چهارشنبه 1398/05/30::: مردم سالاری: بحـران مسـکن چشـم‌انتظار تصمیـم دولت; میزان افزایش قیمت زمین مسکونی خالی یا ملک مسکونی کلنگی در شهر تهران، حتی از افزایش قیمت ارز هم بیشتر بوده است! بنا به آخرین گزارش مرکز آمار ایران، میزان افزایش قیمت زمین در بهار امسال نسبت به بهار سال گذشته، حدودا ۱۷۵ درصد بوده است. *** شرق: موافقان و مخالفان سخنان کرباسچی; اصلاحات یا خروج از اصلاحات *** ایران: دستور روحانی برای انتشار حقوق مدیران; تا پایان شهریور، همه دستگاه‌ها باید اطلاعات خود را در سامانه حقوق و مزایا وارد کنند; معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان اداری و استخدامی از تعیین ضرب الاجل دولت به همه دستگاه‌ها برای درج اطلاعات و تکمیل سامانه حقوق و مزایای مدیران تا پایان شهریورماه خبرداد. *** اطلاعات: طرح تحریم دکتر ظریف درهم شکست; استقبال اروپا از دیپلماسی فعال ایران; ظریف در جمع ایرانیان مقیم سوئد: برای دیدار با «امانوئل مکرون» رئیس جمهوری و «ژان لودریان» وزیر خارجه فرانسه روز جمعه به پاریس سفر می‌کنم *** ابتکار: تکنوکرات‌ها در مسیر تغییر! حزب کارگزاران یا همان تکنوکرات‌ها در زمره احزاب جدید است که از پیوستن افرادی از دو جناح اصلی کشور شکل گرفته است. حزب کارگزاران سازندگی معروف به جناح راست مدرن درواقع یک حزب انشعاب یافته از جناح راست است که توسط ۱۶ نفر از اعضای هیئت دولت مرحوم آیت‌ الله اکبر هاشمی رفسنجانی، در آذرماه ۱۳۷۴ آغاز به کار کرد و سنگ بنای آن درست در مقطعی گذاشته شد که یک سال و نیم از عمر دولت دوم رفسنجانی باقی‌مانده بود. *** کیهانموضع بجا اما دیرهنگام /شمخانی: نباید برجام را امضاء می‌کردیم; دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران در مصاحبه‌ای اعلام کرد؛ «نباید برجام را امضا می‌کردیم»، موضعی بجا که پیش از اینها باید ابراز می‌شد. *** دنیای اقتصاد: برترین سکانداران پولی جهان; دو نشریه معتبر بین‌المللی، برترین روسای بانک مرکزی در سال ۲۰۱۹ را معرفی کردند. این انتخاب از سوی دو «نشریه بنکر» و «نشریه گلوبال فایننس» صورت گرفت و برجسته‌ترین سیاست‌گذاران پولی دنیا با محوریت مدیریت مطلوب برای دستیابی به رشد با ثبات و حفظ تعادل اقتصاد کشور انتخاب شدند. «شفافیت‌های فرآیندهای بانکی»، «تثبیت تورم در نزدیکی نرخ هدف»، «اهمیت به نوآوری و تکنولوژی» و «تلاش برای دسترسی به جریان سرمایه آزاد» عمده‌ترین معیارهای مورد توجه این دو نشریه برای انتخاب روسای برتر بانک‌های مرکزی بود. از نگاه کارشناسان، روسای بانک‌های مرکزی نسبت به سال گذشته کار سخت‌تری پیش‌رو دارند، چرا که احتمال وقوع رکود اقتصادی در جهان افزایش یافته است.

چگونه با ۱۴ حرکت ورزشی قدی بلند داشته باشیم؟

چگونه با ۱۴ حرکت ورزشی قدی بلند داشته باشیم؟

قد بلندی خواسته بسیاری از انسان هاست و به دنبال راه های مختلف برای افزایش قد خود هستند. اما شاید فکر کنید قد کنونی شما غیر قابل تغییر است، باید بگوییم که سخت در اشتباهید. با چند تمرین ساده ورزشی میتوانید شاهد افزایش قد خود باشید

مطالب مرتبط


گام 1 - حرکات 1 تا 5

حرکات 1 تا 5

۱. حرکت گربه و گاو:

این حرکت با نام حرکت «گربه و سگ» نیز شناخته می‌شود و بدن شما را در دو حالت چند سانتی‌متری کش می‌آورد. حالت اول : زانوها روی زمین به صورت گربه میگذارید سپس کمر خود را به سمت بالا مانند رنگین کمان قوس دهید و سر خود را به سمت پایین بیاورید. چند ثانیه در این حالت بمانید؛ سپس نفس را به بیرون هدایت کرده و کمر را به سمت پایین آورید. در این حالت سر به صورت مستقیم قرار می‌گیرد. چند ثانیه‌ای نیز در این حالت بمانید و برای ادامه این حرکت، حرکتِ اول را انجام دهید.

حرکات 1 تا 5

2. حرکت پیلاتس به سمت عقب

به پشت دراز بکشید و دستانـتان را به صورت موازی در دو طرف بدن قرار دهید. پاهای خود را به صورت همزمان بلند کنید و سعی کنید با نوک انگشتان پا زمین  پشت سر خود را لمس کنید. این حرکت ضمن بوجود آوردن کشش مناسب، تقویت عضلات پشت و ستون فقرات را نیز به همراه دارد، بنابراین فراموش نکنید که این تمرین را حداقل روزی یکبار انجام دهید. انجام این حرکت دشوار است اما به خاطر تاثیر زیاد آن در بلند شدن قد ارزش سعی کردن دارد

حرکات 1 تا 5

۳. کشش ستون فقرات به سمت جلو:

روی زمین بنشینید و پاهای خود را مستقیم به سمت جلو دراز کنید. اکنون با قوس کمر به سمت جلو خم شده و سعی کنید انگشتان پاهایـتان را لمس کنید. فراموش نکنید باید چند ثانیه‌ای (در حد توان) در این حالت بمانید. این حرکت مختص عضلات پشت، ستون فقرات و البته ساق پاهای شماست.

حرکات 1 تا 5

۴. حرکت دو پا به سمت بالا

کاملاً صاف بروی کمر خود دراز بکشید. کف دستان خود را به صورت موازی در کنار بدن خود قرار داده و سپس سعی کنید پاهای خود را به صورت همزمان به سمت سقف بلند کنید. این حرکت را به صورت آهسته انجام دهید و قسمت لگن و کمر را به تدریج از زمین جدا کنید. این تمرین کششی برای پاها و قسمت تحتانی کمر شما بسیار مفید است. البته انجام صحیح این تمرین تا حدودی دشوار است، پس صبر داشته باشید و چندین بار انجام دهید.

حرکات 1 تا 5

۵. کشش تقویتی

این حرکت کششی هم برای افزایش قد و هم کاهش استرس توصیه می‌شود. کافیست صاف بایستید و دستانتان را پشت سر خود قرار دهید. سپس سر خود را تا آنجا که می‌توانید به سمت عقب و جلو خم کنید. به یاد داشت باشید که رمز انجام صحیح این حرکت در آهسته بودن آن و نگه داشتن سر در هر حالت است. با این کار شما در حقیقت ستون فقرات را کش می‌آورید.

گام 2 - حرکات 6 تا 9

حرکات 6 تا 9

۶. پرش در جا

پرش تمرینی است که واقعاً غضروف‌های بدن‌تان را به‌ویژه در قسمت پا، کش می‌آورد. پرش‌های عمودی از جمله مؤثرترین تمرین‌های موجود برای افزایش قد به شمار می‌رود. می‌توانید این تمرین را تک نفره و در خانه انجام دهید یا بسکتبال بازی کنید. با این کار بدون اینکه متوجه باشید، روزانه تعداد بی‌شمار پرش انجام داده‌اید.

گام 3 - حرکات 10 تا 12

حرکات 10 تا 12

۱۰. حرکت لگن

این حرکت که در حقیقت یکی از تمرین‌های اصلی برای افزایش قد به شمار می‌رود، ستون فقرات و قسمت‌های تحتانی عضلات ران شما را تحریک می‌کند. برای انجام این حرکت کافیست کاملاً به پشت بخوابید و دستانـتان را به صورت موازی در راستای بدن خود قرار دهید. پاهایـتان را جمع کرده و سپس لگن خود را به آرامی بالا ببرید و حدود ۲۰ تا ۳۰ ثانیه در همان حالت نگه دارید. فراموش نکنید این تمرین را حتماً در برنامه ورزشی خود جای دهید.

گام 4 - حرکات 13 تا 14

حرکات 13 تا 14

13. آویزان شدن

این تمرین درست مانند نامش ساده است. کافیست چندین نوبت در طول هفته از یک میله آویزان شده و بدن خود را به سمت پایین کش دهید (بارفیکس‌های خانگی در این مورد بسیار کاربردی هستند). برای ایجاد کشش بیشتر می‌توانید پاهای خود را به صورت موازی به سمت بالا (سقف) حرکت دهید.

اطلاعات مطلب

  • ورزشی
  • 6,130 بازدید
  • (6 votes, average: 4٫33 out of 5)
    Loading...
  • آخرین ویرایش توسط : علی محمودزاده - پنج‌شنبه, 08 ژوئن 17, 11:25 ب.ظ
  • ویکی چجور

دیدگاه کاربران

  1. Avatar
    امیر میرزایی - 2019/07/24 - 12:56 ب.ظ

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بهترین علوم و دانش برای شما گردآوری میشه

آخرین های آیا میدانید

از همه جا براتون مطلب داریم لطفا کلیک کنید

مطالب برگزیده

موضوعات مهم سایت

مطالب محبوب


تازه‌ترین جزئیات از ساخت داروی “درمان تومور مغزی” توسط متخصصان ایرانی; رئیس مرکز تحقیقات صرع دانشگاه مونستر آلمان تازه‌ترین جزئیات از ساخت داروی “درمان تومور مغزی” توسط متخصصان ایرانی با عنوان “نانودارو کورکومین” را تشریح کرد. پروفسور علی ‌گرجی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در استان تهران، در پاسخ به این سؤال که نانوداروی کورکومین چگونه می‌تواند با تومور مغزی مبارزه کند، اظهار داشت: نانوداروی کورکومین که ماده اصلی آن زردچوبه است برای درمان سرطان مغز به‌کار می‌رود و حتی در علم قدیم و طب سنتی زردچوبه داروی ضدالتهاب معرفی شده و در تحقیقات زیادی که روی سلول‌های سرطانی مختلف انجام شده است ثابت شد زردچوبه نه‌فقط برای سرطان مغز بلکه در درمان سرطان‌های دیگر مانند سرطان پستان و سرطان روده هم مؤثر است.

خبرگزاری فارس: رابطه‌بازان و مفسدان در آینده کشور هیچ جایی ندارند; رئیس قوه قضائیه در مراسم تشییع شهدا، گفت: خون شهدا این نظام را تضمین کرده است، آینده از آنِ متقین است و پولداران و رابطه‌بازان و مستکبران و مفسدان در آینده هیچ جایی ندارند.