ورود به سایت

ثبت نام در سایت

Registration confirmation will be e-mailed to you.

فراموشی رمز

چهار × 2 =

بستن
بستن

چگونه از روانشناسی مدرن برای مشکلات زندگی استفاده کنیم ؟

چگونه از روانشناسی مدرن برای مشکلات زندگی استفاده کنیم ؟

“هنگامی که من خوشحال شدم، به این دلیل بود که می دانستم که من در راه بازگشت به بدبختی بودم. هرگز متقاعد نشده ام که شادی هدف بازی است. من از شادی سرزنش می کنم.”  منتقدان “روانشناسی مثبت” هشدار می دهند که خوشبختی بیش از حد، حتی خطرناک است. جهان نیازمند افراد بیچاره است. بدون بدبختی، ما هیچ اسکندر، هیچ موتزارت، هیچ تولستوی، ون گوگ نداریم. بعضی از مردم واقعا برای خنثی کردن، عصبانی شدن و ناسازگاری به کار خود، به عنوان هنر، ادبیات، آهنگ های عاشقانه یا انقلاب، واقعا نیاز دارند. مشکل این است که آنها اغلب به روش های خود تخریبی، مانند الکل و مواد مخدر، به حالت دلخواه خود می رسند. اگر شما در “اثر منفی” رشد می کنید، مراحل زیر به شما کمک می کند ناراضی باشید، اما از طریق روش های مطمئن تر و بالقوه اثبات شده. و آیا تا به حال نیاز به یک تعطیلات از بدبختی دارید، می توانید این را نیز امتحان کنید: از روانشناسی مدرن برای زندگی شاد زندگی کنید. همه چیز، حتی بدبختی، بهترین است.

مطالب مرتبط


گام 1 - مقابله با مشکلات زندگی

مقابله با مشکلات زندگی

 قبول کنید که شما ممکن است یکی از مردم ساخته شده به بدبختی باشد : مقصر دانستن بخت آزمایی. حدود نیمی از همه انسان ها در نیمه منفی طیف "سبک عاطفی" متولد می شوند. به طور خلاصه، برخی افراد فقط بدبینانه ای به دنیا آمده اند.

  با تشکر از ژن های شما، شما مستعد به تمرکز بر تهدیدات، و عدم اعتماد به نفس برای مقابله با آنها. شما سبک های مقابله ای را ایجاد می کنید که به شدت بر اجتناب و دیگر مکانیسم های دفاعی تکیه می کنند. شما سخت تر برای مدیریت درد خود کار می کنید تا مشکلات را حل کنید. شما تمایل دارید فکر کنید که جهان بی عدالتی و غیرقابل کنترل است و چیزهایی که بدتر از آن هستند.

 دانستن این می تواند به شما کمک کند تلاش کنید که یک مربع مربعی را در یک سوراخ سوراخی قرار دهید، بنابراین صحبت کنید. با تمام تأکید بر خوشبختی، زندگی شما ممکن است کارآمدتر با دانستن اینکه شما به طور پیشفرض بدبخت هستید و هیچ چیز غیرمعمول یا ناکارآمد در مورد آن نیست.

مقابله با مشکلات زندگی

 می دانید که چگونه سوزن را حرکت دهید : به منظور کارکردن، خوب است که با روش هایی که در مورد طیف و بدبختی و خوشبختی حرکت می کنند آشنا شویم. سه روش بالینی برای اثبات منفی عاطفی منفی به سمت پایان طیف مثبت وجود دارد. یا از این روش ها اجتناب کنید یا فقط از آنها استفاده کنید تا بدبختی سازنده شما شما را نابود کند:

 

     مدیتیشن،

     درمان رفتاری شناختی،

     داروها (به طور عمده مهار کننده های بازجذب سروتونین )

مقابله با مشکلات زندگی

 به "تردمیل هودینی" بروید: کار سختی که میخواهید، همه چیزهایی را که میخواهید جمع میکنید و به طرز شگفت انگیزی مشهور میشوید. این انتظارات شما را افزایش می دهد، شما بیشتر خواهان آن هستید و بهتر از گذشته نخواهید بود .

مقابله با مشکلات زندگی

شادی بخر :  کسانی که  میگویند خوشحالی (شادی) خریدنی نیست جای خوبی را برای خرید نمیشناسد . چیزهایی را بخرید که شما را خوشحال می کند اما سعی کنید که زیاد وسایل گران قیمت نخرید زیرا بعد از مدتی قادر به استفاده از نخواهید بود و استفاده از آن برایتان یکنواخت خواهد بود .

مقابله با مشکلات زندگی

 غرق در سر و صدا باشید : انسانها هرگز به طور کامل با نویز سازگار نیستند، به ویژه اگر متغیر یا متناوب باشد. تضمین شده است که استرس شما را افزایش دهد. اگر می توانید به تقاطع پر مشغله بروید.

مقابله با مشکلات زندگی

 فاصله های طولانی را بکشید : افراد به طور کامل با رفت و آمد طولانی سازگار نیستند، به خصوص اگر این شامل رانندگی در ترافیک سنگین است. حتی پس از سالها رفت و آمد، کسانی که با ترافیک سنگین برخورد می کنند، با بالاترین سطح هورمون استرس به محل کار و خانه می رسند. امتیازات پاداش اگر مسافرت طولانی ترافیکی داشته باشید، زیرا یک خانه بزرگ در یک محله گرانقیمت دور از محل کار خریداری کردید. اگر چه مردم با ترافیک سازگار نیستند، آنها به سرعت به فضای بیشتری نیاز دارند .

مقابله با مشکلات زندگی

 کنترل ندارید :  احساس کنترل یکی از موثرترین راه ها برای افزایش حس تعامل، انرژی و شادی شماست. ممکن است لازم باشد برخی از کنترل های خود را برای تولید نقاشی، رمان، موسیقی یا انقلاب تان به دست بیاورید، اما سعی نکنید کنترل بیشتری از آنچه ضروری است، تضمین کنید.

مقابله با مشکلات زندگی

 اجتناب کردن از"عزت نفس " : تلاش های غلط از سوی مدارس، گورو های خودآموز و مطبوعات مردمی برای بالا بردن عزت نفس در کودکان باعث افزایش روحیه و دیگر دلایل تیره ای از اعتماد به نفس بالا وسواس مردمی با "زیبایی" منجر به اختلالاتی نظیر بی اشتهایی و بی خوابی شده است. اما اگرچه افراد جذاب به طور کلی از موارد غیر جذاب شادتر نیستند،اما برخی از پیشرفت های ظاهر شدن فرد منجر به افزایش پایدار در شادی می شود. بنابراین اگر شما به خودتان فکر نکنید یا اینکه چطور نگاه کنید، دقیقا همان جایی است که باید باشید.

مقابله با مشکلات زندگی

دوستان خود را عاقلانه انتخاب کنید:  این بزرگ است. قدرت و تعداد روابط شما همه عوامل دیگر را در جستجوی بدبختی خود می اندازد. روابط بد باعث می شود افراد بدبخت، و افراد ناسازگار روابط بد را جذب کنند (بدبختی، در واقع، شرکت را دوست دارد). افراد هرگز با درگیری های شخصی سازگار نیستند. شما می توانید بر آن حامی قلدری، سردبیر، خواننده ارشد، رفیق گرامی و متعهد و یا همسر خود به طور مداوم به بدبختی خود اضافه کنید، حتی زمانی که از لحاظ جسمی حضور نداشته باشند (فقط در مورد درگیری).

اطلاعات مطلب

  • روانشناسی
  • 609 بازدید
  • blankblankblankblankblank (6 votes, average: 4,67 out of 5)
    blankLoading...
  • آخرین ویرایش توسط : هادی خانزاده - پنج‌شنبه, 24 می 18, 11:22 ق.ظ
  • دریافت فایل

دیدگاه کاربران

  1. مریم یوسفی - 2018/05/24 - 8:29 ب.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بهترین علوم و دانش برای شما گردآوری میشه

آخرین های آیا میدانید

از همه جا براتون مطلب داریم لطفا کلیک کنید

مطالب برگزیده

موضوعات مهم سایت

مطالب محبوب