گام 1 - ایجاد کردن تلقین

ایجاد کردن تلقین

تعریف چیزهایی که قصد تغییر آنهارا دارید :

عادت های بدی را که می­خواهید کنار بگذارید را تعریف کنید . موانعی که می­خواهید بر آنها پیروز شدید را تعیین کنید . چیزهایی که واقعا آرزو دارید را انتخاب کنید به دیگران صدمه نزنید و این چالشی واقع بینانه است .

ایجاد کردن تلقین

انتخاب چیزهایی که قابل باور هستند :

مطمئن باشید که تلقین برای شما قابل باور است . اگر شما آن را باور ندارید روی آن تمرکز نخواهید کرد برای مثال : بجای اینکه بگویید من سالانه 100،000 دلار را بدست می­آورم بگویید من انتخاب می­کنم که سالانه 100،000 دلار را بدست میاورم .

ایجاد کردن تلقین

استفاده از احساسات : برای استفاده از تلقین باید احساسات ریزی داشته باشید . مفهوم بیشتری از تلقین برای شما یعنی اثرگذاری بیشتر آن .

ایجاد کردن تلقین

 استفاده از اول شخص : تلقین ها برای شما هستند نه چیز های دیگر . تلقین ها بر اساس اینکه دیگران چه چیزی می­خواهند یا چگونه فکر می­کنند ایجاد نکنید شما باید تلقین هارا بر اساس آنچه خودتان می­خواهید ایجاد کنید .

 

ایجاد کردن تلقین

 مثبت باشید : تلقین ها هنگامی که با فکر مثبتی همراه شوند بسیار تأثیرگذار خواهند بود . استفاده از گفته های مثبت انگیزه­ی شما را برای انجام دادن هدف هایتان نگه­ می دارد.دوری از منفی ها : دوری از عبارات منفی مانند من نمی­توانم ، من نمی­خواهم . برای مثال : از عبارت من شجاع هستم بجای من نم­ترسم استفاده کنید .

ایجاد کردن تلقین

دوری از ایجاد زمان محدود : این کار باعث استرس می­شود . که در اهداف و آرامش شما دخالت می­کند.

ایجاد کردن تلقین

تمرین تلقین هایی که می­خواهید ایجاد کنید : استفاده از تمرکز ، استراحت یا نوشتن تمرین های تلقین . تمرین های بیشتر از انگیزه کار شما را آسان تر می­کند.

گام 2 - استفاده از مدیتیشن

استفاده از مدیتیشن

استفاده از تمرکز برای تمرین : در موقعیت آرامی باشید ذهن شما باید بر روی نظرات و جهت های جدید باز شود .

گام 3 - با استفاده از خواب

با استفاده از خواب

ضبط کردن تلقین ها : شما می­توانید تلقین هارا بر روی ضبط صوت یا برروی برنامه­ی ضبط در گوشی هایتان ضبط کنید  مطمئن باشید فایل های ضبط شده هنگامی که شما خواب هستید پشت سرهم تکرار می­شوند . مطمئن باشید که فایل های شما با صدای قوی هستند شما می­خواهید که آنها آهسته باشند . اگر شما این نوع صدا را دوست ندارید از دوست یا عضوی از خانواده­تان آن را ضبط کند . از دوم شخص کمک بگیرید .

گام 4 - با استفاده از تجسم

با استفاده از تجسم

جدول زمان : زمان خاصی را برای دیداری بودن تلقین­تان انتخاب کنید تنظیم جدول زمانی به شما کمک می­کند که برنامه­ی ثابتی را نگه­دارید که کمک کند در تلقین موفق شوید لحظاتی قبل از خواب و هنگامی که بیدار می­شوید بهترین زمان است زیرا شما مستعد پیشنهادات هستید .

گام 5 - با استفاده از نوشتن

با استفاده از نوشتن

 یک کاغذ را عمودی تا بزنید : کاغذ تا نخورده­ایی را بردارید چیزهای منفی را که می­خواهید آن ها را تغییر دهید در یک طرف آن بنویسید . هرچیزی که به ذهنتان را بنویسید شما می­خواهید که تا حدممکن حقیقی و ناگهانی باشد .