ورود به سایت

ثبت نام در سایت

Registration confirmation will be e-mailed to you.

فراموشی رمز

15 − 14 =

بستن
بستن

راهکارهایی برای لاغر شدن در خانه

راهکارهایی برای لاغر شدن در خانه

راهکارهایی برای لاغر شدن در خانه

در سال های اخیر با درگیری های مختلفی که زنان شاغل و حتی خانه دار که فرزند دارند، شاید خیلی وقت کافی برای لاغری و تناسب اندام نداشته باشند، براین اساس یکسری دستورهای بسیار ساده و خودمونی که برای همه قابل اجرا هست رو بهتون پیشنهاد میکنم تا بتونید یک الگوی صحیح و آسون برای تناسب اندام خودتون در پیش بگیرید.

مطالب مرتبط


نکته ها 1 - برای لاغری به کالری غذا توجه کنید

برای لاغری به کالری غذا توجه کنید

برای لاغری به کالری غذا توجه کنید

در این شکی نیست که باید غذاهای مقوی و با حجم کم رو در وعده های غذایی مون داشته باشیم اما باید کالری لازم رو هم بهش توجه کنیم، لیست های زیادی وجود دارن که از توی اونها میشه تخمین زد فعالیت های ما در روز به چه مقدار انرژی احتیاج داره و غذاهایی که میخوریم چه مقدار انرژی برای ما تولید میکنه.

اینطوری اگر چربی زیادی برای سوزوندن داریم باید همیشه مقدار انرژی غذای مصرفیمون رو کمتر از انرژی لازم کارهامون تنظیم کنیم.

نکته ها 2 - حداقل روزی هشت لیوان آب بنوشیم

حداقل روزی هشت لیوان آب بنوشیم

برای اینکه سرعت از دست دادن وزن ولاغر شدن  رو افزایش بدیم باید روزی دو لیتر و یا هشت لیوان آب بنوشید، این کار سرعت سوخت و ساز بدن رو افزایش و بر روی متابولیسم بدن تاثیر مثبت در جهت لاغری داره.

نکته ها 3 - به طور منظم ورزش کنید

به طور منظم ورزش کنید

کارشناسان همیشه توصیه کردند که به صورت منظم ورزش کنید تا علاوه بر سوزاندن چربی ها برای لاغر شدن تمامی اعضای بدن رو در یک سطح آمادگی مناسب سلامت قرار بدین، پس حتما حتی روزی نیم ساعت درون منزل تمرینات خودتون رو پیگیری کنین.

نکته ها 4 - رژیم میوه بگیرید

رژیم میوه بگیرید

رژیم میوه بگیرید

میوه یک صبحانه لزیز و یک میان وعده سبک حساب میشه، کارشناسان توصیه میکنن در صبح و در میان وعده هاتون حتما از میوه های تازه استفاده کنین، میوه کم ضررترین خوردنی ممکن برای تناسب اندام و لاغری حساب میشه که نه تنها منعی نداره بلکه همیشه توصیه شده. میوه های ویتامین های لازم بدنتون رو طبیعی تامین میکنن و شادی براتون به همراه میارن.

نکته ها 5 - غذاهای مغذی رو حذف نکنید

غذاهای مغذی رو حذف نکنید

غذاهای مغذی رو حذف نکنید

دانشمندان توصیه میکنند هرگز غذاهای با انرژی و کالری بالا را از وعده های غذایی تون حذف نکیند! بلکه باید اونها رو با خوردنی های مفیدتر متعادل یا در اصطلاح بالانس کنید. اشتباه رایجی که اکثر خانومها دارن و برنج رو از غذاهاشون به طور کامل حذف میکنند که کار خطرناکی است.

اطلاعات مطلب

  • تناسب اندام
  • 1,275 بازدید
  • blankblankblankblankblank (6 votes, average: 5٫00 out of 5)
    blankLoading...
  • آخرین ویرایش توسط : درهمی - جمعه, 26 اکتبر 18, 1:44 ب.ظ

دیدگاه کاربران

  1. میترا محمد زاده
    میترا محمد زاده - 2019/08/20 - 3:36 ب.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بهترین علوم و دانش برای شما گردآوری میشه

آخرین های آیا میدانید

از همه جا براتون مطلب داریم لطفا کلیک کنید

مطالب برگزیده

موضوعات مهم سایت

مطالب محبوب