ورود به سایت

ثبت نام در سایت

Registration confirmation will be e-mailed to you.

فراموشی رمز

10 − 9 =

بستن
بستن

چگونه برای بهبود سلامتی خود در ۱۴ روز بکوشیم ؟

چگونه برای بهبود سلامتی خود در ۱۴ روز بکوشیم ؟

چگونه برای بهبود سلامتی خود در ۱۴ روز بکوشیم ؟

سلامتی برای همه مطلوب است، ولی مهم این است که اراده‌ی لازم را داشته باشید. ولی حتی اگر اراده را داشته باشید، چه کاری برای بهبود سلامتی لازم است؟‌ با یک شروع خوب، دستیابی به این هدف امکان‌پذیر است. برای شروع، از این برنامه‌ی ۱۴ روزه (۲ هفته‌ای) استفاده کنید، شاید ادامه‌ی کار برایتان راحت‌تر به نظر بیاید!

مطالب مرتبط


گام 1 -

هرم غذایی را پرینت کنید.
اگر خودتان پرینتر ندارید، آن را با دست روی یک کاغذ رسم کنید.

آن را رعایت کنید.
قطعا پرینت گرفتن تنها برای بهبود سلامتی کافی نیست و به علاوه این کار آسان است! مثلاً‌ اگر در آن از 4 سهم میوه و سبزیجات در روز اسم برده شده‌است، سعی کنید حداقل 2 سهم میوه و 2 سهم سبزیجات مصرف کنید.

میوه بخورید.
اگر به خوردن میوه علاقه‌ای ندارید، اسموتی درست کنید. یا پرتغال را آب بگیرید و آبمیوه‌ی تازه بنوشید. یا سالاد میوه درست کنید و کمی خامه روی آن بدهید.

سبزیجات مصرف کنید.
اگر به خوردن سبزیجات علاقه‌ای ندارید، آب گوجه فرنگی بخورید یا هویج گاز بزنید. یا یک سالاد زیبا و رنگارنگ درست کنید و یک اسم جالب برای آن انتخاب کنید.

ورزش کنید!
اگر با ورزش کردن مشکل دارید (تعریق، به هم ریختن موها و …) در حین گوش دادن به موسیقی کمی قدم بزنید. یک لیست با حدود 20 آهنگ (آهنگ‌های حدوداً سه دقیقه‌ای) درست کنید و یک ساعتی قدم بزنید. سعی کنید هر روز این کار را انجام دهید، به زودی به آن علاقمند می‌شوید!

اطلاعات مطلب

  • سلامت
  • 370 بازدید
  • blankblankblankblankblank (1 votes, average: 5,00 out of 5)
    blankLoading...
  • آخرین ویرایش توسط : درهمی - چهارشنبه, 06 فوریه 19, 5:38 ب.ظ

دیدگاه کاربران

  1. حجت شایا - 2019/06/14 - 10:33 ق.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بهترین علوم و دانش برای شما گردآوری میشه

آخرین های آیا میدانید

از همه جا براتون مطلب داریم لطفا کلیک کنید

مطالب برگزیده

موضوعات مهم سایت

مطالب محبوب